Wervingscampagne: Proef Ziekenzorg CM
Op 1 maart start de wervingscampagne Proef Ziekenzorg CM. Samen willen we 1250 nieuwe vrijwilligers voor de plaatselijke werking werven.
Centrale rol in de wervingscampagne is weggelegd voor plaatselijke vrijwilligers. Om deze rol glasrijk op te nemen werd er een ruim scala aan campagnemateriaal ontwikkeld.
Proef Ziekenzorg CM - the movie
In dit campagnefilmpje getuigen vrijwilligers van Ziekenzorg CM over hoe zij de smaak te pakken kregen om zich te engageren in Ziekenzorg CM.
Proef Ziekenzorg CM - snoepdoosje
Een gesprek starten met iemand die je niet kent, is niet altijd even evident. Kom je binnen met een kleine attentie, in de stijl van de campagne een snoepdoosje, dan is de drempel misschien iets lager. Zo kan een vrijwilliger ook letterlijk laten proeven van
Ziekenzorg CM.
Na het gesprek blijft er ook een geheugensteuntje achter, om de herinnering aan Ziekenzorg CM warm te houden.
Elke kern krijgt een aantal snoepdoosjes gratis.
Proef Ziekenzorg CM - de folder
Vrijwilligers krijgen een folder waarin de wervingscampagne wordt toegelicht. Tevens kunen vrijwilligers er heel wat tips en tricks in terugvinden.
Bij de folder hoort ook een concreet werkinstrument, een invulfiche waarmee de kern aan de slag kan om de werving in de afdeling te organiseren.
Download de folder (2,6 Mb)
Download de invulfiche (252 Kb)
Proef Ziekenzorg CM - ondersteuning vanuit de educatieve beroepskrachten
Vrijwilligers nemen de centrale rol op in deze wervingscampagne, maar staan er uiteraard niet alleen voor. Zij kunnen terugvallen op de educatieve medewerkers.